Läs en lättläst bok och gör uppgifter
Språktips
Läs om lättlästa Muminböcker i Lärums webbshop och välj en som intresserar dig. Du kan lyssna på boken gratis på deras webbplats. Du kan också låna boken från biblioteket eller köpa den.
Välj en lättläst Muminbok i Lärums webbshop. Du kan lyssna på boken gratis på deras webbplats. Du kan också låna boken från biblioteket eller köpa den. Du hittar arbetsmaterial till boken på Lärums webbplats. Öppna materialet som är markerat som lättare och gör uppgifter när du läser eller lyssnar på boken.
Välj en lättläst Muminbok i Lärums webbshop. Du kan lyssna på boken gratis på deras webbplats. Du kan också låna boken från biblioteket eller köpa den. Du hittar arbetsmaterial till boken på Lärums webbplats. Öppna materialet som inte är markerat som lättare och gör uppgifter för varje kapitel.